KOI 2000 - Koi Wijzer - Koi en Vijverdagen
17 Maart 2010, 23:39:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Sorry, you must be logged in to use the shoutbox!Sorry, you must be logged in to use the shoutbox!

Nieuws: Ben jij er ook zo ziek van ? KoiZiekteWijzer !!

Website   Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: hoe is bij jou de koi hobby begonnen  (gelezen 743 keer)
Gabbertje
Joppa

Leeftijd: 43
Mood:

« Antwoord #15 Gepost op: 3 Juli 2009, 21:57:03 »

Vorig jaar mijn tuin gedaan en toen met een leuk vijvertje begonnen. Wilde wat speciale goudvissen erin, maar ik kwam thuis met twee KOI'S. Vijvertje is nu dus te klein, want je ziet zoveel leuke vissen. Deze zomer gaat dus mijn tuin opnieuw op de schop en komt er een vijvertje van 3x3....
megagek
Joppa

Leeftijd: 27
Mood:

« Antwoord #16 Gepost op: 7 Juli 2009, 18:45:34 »

heb een vijver altijd al leuk gevonde me ouders hadden een bakje van 60 liter met wat goud vissen dus ik op me zelf gaan wonen vorig jaar en ook ff een bakje van 60 liter met pomp je er in na 1 week vond ik dat een beetje klein :funny dus nou dan nog maar wat groter een bakje van 750liter was wel leuk kleine koi er in want die was wel mooi groter filter andere pomp na een maand vond ik dit toch ook wel wat klein nu een bak de grond in van 2500liter (weer nieuwe pomp en filter) met div koi,s en 2 goudvissen ook met vallen en opstaan wat wijzer geworden over koi en heel veel lees uren en nu echt koi fan na 2 dagen dat de 2,5kuub er in zat al weer plannen voor volgend jaar druk aan het sparen voor een 15kuub met bead enz dus volgend jaar krijg ik dan echt me moi vijver  Headbang

born 2 ride m1800
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: