KOI 2000 - Koi Wijzer - Koi en Vijverdagen
8 januari 2009, 23:24:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws: Er zijn wat mogelijkheden toegevoegd aan het forum, klik hier voor de aanpassingen.

Website   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Graag jullie ongezouten mening over deze tosai sanke!  (gelezen 2487 keer)
aad50
Kego
*

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 16 mei 2008, 23:39:04 »

dit is eensuper vis goed voeren komt er wel let maar op
SHOWA GeRwIn
Joppa

Leeftijd: 23

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 17 mei 2008, 09:10:59 »

Het is natuurlijk altijd moeilijk om een koi vanaf een foto te beoordelen maar zoals ik denk te zien heeft jou Sanke toch wel een hele mooie huids Kwaliteit. Denk dat deze Sanke na een goede voer sessie wel een hele mooie brede vis zal worden, veel succes ermee!

Groeten Gerwin.
lucky
Joppa

Leeftijd: 22
Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 4 september 2008, 10:49:02 »

heey d-man hoe is het met je sanke... engel (laaste update in mei Rollende ogen)

ben wel benieuwd hoe die zicht heeft ontwikkeld..
super mooi visje met een mooi 3 staps kohaku patroon..!!
ik zelf hou van wat meer zwart erin maar deze mag er ook wezen hoor  Headbang

YEAH me 100ste bericht  Brede lach

D-man
Kashira

Leeftijd: 24
Mood:

Ik ben mij er eentje...

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 4 september 2008, 16:45:44 »

heey d-man hoe is het met je sanke... engel (laaste update in mei Rollende ogen)

ben wel benieuwd hoe die zicht heeft ontwikkeld..
super mooi visje met een mooi 3 staps kohaku patroon..!!
ik zelf hou van wat meer zwart erin maar deze mag er ook wezen hoor  Headbang

YEAH me 100ste bericht  Brede lach

als ik er tijd voor heb zal ik m nog eens scheppen..sumi is weet teruggezakt naar waar het bij aankoop was..
wel is ie gegroeid..hoeveel kan ik niet exact zeggen...de body komt nog niet..maar t vissie is dan ook nog jong!
monster
Joppa

Leeftijd: 40
Mood:

Now we talking shit

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 4 september 2008, 17:39:03 »

hallo D-man,je zorgt erg goed voor je vis en dat is goed te zien,jij gaat hier geen spijt van krijgen.
echt een mooie vis.  Vis Vis Vis

mvg Richard.
ps:waneer schep je hem weer haha. Boos Boos
D-man
Kashira

Mood:

Ik ben mij er eentje...

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 14 oktober 2008, 20:45:24 »

hierbij maar weer eens een update...visje heeft het goed gedaan...1 doodzonde...heeft de bek gestoten en hier een hazenlip aan over gehouden  Grrrr
toch houd ik deze vis aan de komende tijd...ben erg benieuwd wat deze vis gaat brengen..
qootje
Joppa

Leeftijd: 52
Mood:

mijn cadeautje

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 14 oktober 2008, 21:08:36 »

Hoi d-man mooie sanke , mag idd nog wat sumi doorkomen ,maar dat komt waarschijnlijk nog wel.
Zo te zien zitten er hier en daar nog wat onderliggende sumi vlekjes ,ik ben erg benieuwd hoe dat zich
allemaal ontwikkeld ,er kan nog van alles gebeuren .
Dat van die hazenlip valt toch wel mee? Zo zie je er niks van op de foto.

D-man
Kashira

Mood:

Ik ben mij er eentje...

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 14 oktober 2008, 21:12:07 »

klopt..je ziet alleen als de bek open gaat...maar ik houd de vis voorlopig ook wel...ben veel te benieuwd hoe ie zich gaat ontwikkelen...sumi word meer...dan weer minder...zoals je ook kan zien op de foto's van voorheen!
ewit
Kashira

Leeftijd: 43
Mood:

100 % koi verslaafd.

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 14 oktober 2008, 22:37:35 »

Waar steeds aan voorbij wordt gegaan bij een beoordeling van een koi is het tijdsbestek wat een goede koi van een gerenomeerde kweker nodig heeft om tot volle wasdom te komen. Dit proces kan jaren duren. Door om een mening te vragen krijg je dan reactie's als....een mooie koi voor de toekomst, maar.....Bekijk hem dan maar eens over een jaar of 4 a 5. Dan is deze koi waar hij wezen moet, en zal tonen wat er wel en niet inzat. Mijn mening....vermoedelijk een man.Waarom? Een dik hi als tosai. Vrouwen hebben mestal een meer oranje kleur als jonge tosai ( mits er veel kleurvoer is gegeven ) En de bouw. Rank en lang. Het patroon. Dat deze koi het sumi eerst laat opkomen , daarna laat afzwakken en tevens weer versterkt laat opkomen, kan duiden dat het sumi zich permanent aan het vestigen is, en dus niet meer zal verdwijnen. Het patroon zal naar mijn idee niet breken. Een grote Hi plaat breekt zelden of bijna niet. Wel kan een patroon breken als er een diudelijk lichtere lijn doorheen loopt. Dit zie je mooi op de twee achterste stappen. Deze koi heeft zeker een goede toekomst, maar zal een rustig patroon houden en vermoedelijkk niet veel veranderen. Niet mijn smaak, maar daardoor zeker geen mindere koi...integendeel.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: