|
Fred Stork
|
 |
« Gepost op: 16 oktober 2008, 05:12:09 » |
|
Maar weer eens wat gein geopend. Voor de hemelpoortEr staan honderden mannen bij de hemelpoort. Er zijn 2 ingangen. Op de eerste ingang staat: hier mannen die niks te vertellen hadden bij hun vrouw. Op de tweede ingang staat: hier mannen die wel iets te vertellen hadden thuis. Petrus komt kijken en ziet honderden mannen bij de eerste ingang staan en één man bij de tweede ingang. Dan vraagt Petrus aan die man: "Sta je hier wel goed?" "Ja," antwoordt de man, "Ik moest van mijn vrouw hier gaan staan!" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pilske
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 oktober 2008, 12:55:34 » |
|
dan kan ik niet achter blijven:
Een man en vrouw dineren samen in een heel sjiek restaurant. Wanneer een verblindend mooie jongedame naar hun tafeltje komt, de man een dikke zoen geeft, zegt dat ze hem straks wel zal zien en terug wegwandelt. De vrouw staart naar haar man en zegt:”Verdomd, wie is dat???” “Oh”, zegt de man, “dat is mijn minnares…” “Wel”, zegt de vrouw, “dat doet de deur dicht, ik wil scheiden!” “Ik kan dat begrijpen”, zegt de man, “maar denk er aan dat, wanneer wij gaan scheiden, er geen inkoopreisjes naar Parijs meer komen, geen wintervakantie meer op Barbados, geen zomerverblijf meer in Toscane, geen Ferrari of Mercedes meer in de garage en geen zeiljacht meer… Aan u te beslissen.” Juist op dat ogenblik, komt er een vriend van het paar het restaurant binnen met een stoot van een babe aan de arm. “Wie is die vrouw bij Jim?” vraagt de vrouw. “Dat is zijn minnares”, zegt haar man. Antwoordt zijn vrouw: “De onze is mooier hé…”
|
|
|
|
|
|
Ik haat werkdagen die eindigen met een G
|
|
|
|
Maureen
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 oktober 2008, 13:36:08 » |
|
En man komt thuis van een bezoek aan de huisarts en vertelt zijn vrouw dat dat de dokter heeft gezegd dat hij nog maar 24 uur te leven heeft. Terwijl hij haar tranen wegveegt,vraagt hij of ze met hem de liefde wil bedrijven.Natuurlijk gaat ze er mee akkoord en ze hebben zeer gepassioneerde sex.
6 uur later vraagt de man: "Lieveling ik heb nog maar 18 uur te leven,kunnen we niet nog een keertje"? De vrouw toont begrip en ze bedrijven de liefde.
Later toen ze in bed lagen besefte de man dat hij nog maar 8 uur had. Hij tikte zijn vrouw op haar schouder en vroeg: "liefje, alsjeblieft nog een keer voor dat ik dood ga"? Ze stemde toe en na afloop draaide ze zich om en viel in slaap.
De man echter was klaar wakker en luisterde 4 uur lang naar de klok die in zijn hoofd tikte. Hij schudde zijn vrouw wakker."Schatje ik heb nog maar 4 uur te leven, kunnen we".
Zijn vrouw ging woest overeind zitten, wendde zich tot hem en zei: "Luister, ik probeer niet grappig te zijn, maar ik moet morgen vroeg op- en jij kan lekker blijven liggen".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barrykoi
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 oktober 2008, 14:49:00 » |
|
Ik ook maar 1 dan (even snel tussen het werken door..)
Een aap geeft een cadeau aan een ijsbeer. Dus die ijsbeer maakt het pak open en er springt een kikker uit. Vraagt die aap: "ben je geschrokken?" "Hoe weet je dat?" vraagt die ijsbeer, Zegt die aap: "je ziet wat wit!"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maureen
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 oktober 2008, 01:04:46 » |
|
Mannen1. Het is belangrijk een man te vinden die meehelpt in het huishouden, van tijd tot tijd kookt, opruimt en ook een baan heeft. 2. Het is belangrijk een man te vinden die je aan het lachen maakt. 3. Het is belangrijk een man te vinden op wie je vertrouwen kan en die niet liegt. 4. Het is belangrijk een man te vinden die goed is in bed en die graag sex met je heeft. 5. En ...... het is héél , héél, héél erg belangrijk, dat deze vier mannen elkaar niet kennen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pilske
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 oktober 2008, 09:04:07 » |
|
Bij het begin van de nieuwe schoolweek begint de juf met : Stel jullie even voor en zeg ook wat jullie vader doet.'
De eerste antwoordt : 'Mijn naam is Jan en mijn vader is pompier'.
De volgende zegt : 'Ik heet Polleke en mijn vader is kok'.
De derde : ' Mijn naam is Piet en mijn vader is naaktdanser in een homobar'.
Een doodse stilte valt dan over de klas...
De juf verandert gauw van onderwerp en de lessen gaan verder.
Na schooltijd gaat de juf naar Piet en : ' Is het echt waar dat hij naaktdanser is?'
Piet: 'Bah nee gij. Hij werkt bij FORTIS , maar daarover ben ik een beetje beschaamd !'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maureen
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 oktober 2008, 09:22:51 » |
|
Nonnen komen biechten
Vier nonnen komen biechten. De eerste non biecht op: "Ik heb een blote piemel gezien..." De pastoor antwoordt: "Was uw ogen met wijwater en uw zonden zijn vergeven. " De tweede non biecht op: "Ik heb een blote piemel aangeraakt..."' De pastoor antwoordt: "Was uw handen met wijwater en uw zonden zijn vergeven. " De andere twee nonnen beginnen plotseling te vechten, de pastoor moet tussen beide komen en vraagt: "Wat is hier aan de hand?" Waarop de ene non antwoordt: "U denkt toch niet dat ik mijn mond in dat wijwater ga spoelen als zij er met haar achterwerk in heeft gezeten?"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barrykoi
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 oktober 2008, 09:37:38 » |
|
hahaha...en dat voor de vroege morgen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maureen
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 17 oktober 2008, 09:43:58 » |
|
hahaha...en dat voor de vroege morgen...  ................................... is een dag zonder zorgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fred Stork
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 17 oktober 2008, 10:18:37 » |
|
................................... is een dag zonder zorgen  Wat staat hier ................... niet ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pilske
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 17 oktober 2008, 10:20:07 » |
|
hahaha...en dat voor de vroege morgen...  ................................... is een dag zonder zorgen  een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fred Stork
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 oktober 2008, 10:26:58 » |
|
Da's een wijze draai 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maureen
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 oktober 2008, 10:53:52 » |
|
Een Belg vaart met zijn prive-jacht, er komt een andere boot op hem af, beide boten zinken. Op die andere boot zat er een Hollander. De Belg en de Hollander zwemmen samen naar een eiland. Op dat eiland is er een stam gevestigd. Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:"In de pan ermee". De Belg en de Hollander vragen wat ze moeten doen om te blijven leven. Het stamhoofd zegt:" zoek 100 dezelfde vruchten". De Belg en de Hollander gaan allebei het bos in en de Belg komt het eerst terug met 100 bessen. Het stamhoofd zegt:"En steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen." Het lukt de Belg vlot maar bij de 100ste bes begint hij te lachen. Het stamhoofd: "IN DE PAN ERMEE". Omstanders vroegen verbaasd waarom de Belg nu bij de 100ste bes begon te lachen! De Belg antwoordde:"Ik zag die Hollander afkomen met 100 kokosnoten!!"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dennissmits
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 oktober 2008, 13:06:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fr@n$
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 20 oktober 2008, 14:12:25 » |
|
Een oud vrouwtje zegt; "Dokter, volgens mij heb ik een bril nodig." "Nou, dat kan wel kloppen mevrouwtje. U bent nu namelijk bij de slager."
Mvg, Frans.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|