|
Pinky Koi
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 3 oktober 2008, 12:18:09 » |
|
Hihi mijn goedbedoelde aktie is een beetje verkeerd gegaan  Maar ik zal ze voor je neerleggen hoor, ze lagen gewoon in de la 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiebo
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 4 oktober 2008, 10:46:23 » |
|
Bij deze,
Mijn complimenten voor Jasper Kuijper. Een uiterst leerzaam en vermakend artikel met zijn waterwiel van het leven. Het geeft voor mij tot nog toe onbekende inzichten in waterkwaliteit. Dus dat overschot aan watervlooien dat ik had van de zomer was een goed iets! Weer gerust gesteld, haha. Interesant over het BOD en de verschillende klasses. En ook over de nitrosomonas europea. gewoon echt leuk. Een en ander rakelt nog wel wat vragen op maar die zal ik ook eens stellen hier, daar is een forum toch voor?
Jasper Bedankt.
mvg,
Tiebo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Made in NL
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 4 oktober 2008, 11:04:35 » |
|
bij de volgende editie zal er zeker wat over koi 2k bij zitten en ik denk dat de meeste net als ik gister even raar op de neus zullen kijken en tiebo je schrijven vindt ik deze koi wijzer erg leuk geworden ga zo door 
|
|
|
|
|
|
PoWeRD By NeXuS
|
|
|
|
Henny van Groesen
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 5 oktober 2008, 11:59:51 » |
|
Beste Mensen,
zoals Tiebo zegt, de Koi Wijzer gaat over Koi en alles wat daarmee te maken heeft. Als er iets te melden is over de activiteiten van KOI 2000 wordt dat altijd in een aparte brief aan de leden medegedeed omdat de data van de activiteiten niet altijd gelijk lopen met het uitkomen van het blad. Verslagen van de activiteiten als bijvoorbeeld de vijvertoer en de nieuwjaarsreceptie staan altijd wel vermeld in de Koi Wijzer. De Koi WIjze is niet alleen beschikbaar voor leden zoals jullie weten want ons mooie blad is ook het enige nederlandstalige blad dat in de winkels ligt. De meeste activiteiten zijn alleen voor leden van KOI 2000 dus vandaar dat deze in een aparte neiuwsbrief die alleen naar de leden wordt verzonden staan vermeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MPeeters
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 6 oktober 2008, 13:14:24 » |
|
Beste Mensen,
zoals Tiebo zegt, de Koi Wijzer gaat over Koi en alles wat daarmee te maken heeft. Als er iets te melden is over de activiteiten van KOI 2000 wordt dat altijd in een aparte brief aan de leden medegedeed omdat de data van de activiteiten niet altijd gelijk lopen met het uitkomen van het blad. Verslagen van de activiteiten als bijvoorbeeld de vijvertoer en de nieuwjaarsreceptie staan altijd wel vermeld in de Koi Wijzer. De Koi WIjze is niet alleen beschikbaar voor leden zoals jullie weten want ons mooie blad is ook het enige nederlandstalige blad dat in de winkels ligt. De meeste activiteiten zijn alleen voor leden van KOI 2000 dus vandaar dat deze in een aparte neiuwsbrief die alleen naar de leden wordt verzonden staan vermeld.
ik wacht eerst die brief wel af. Verwacht dat er dan al veel meer duidelijk zal zijn.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Marcel
|
|
|
|
Maureen
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 6 oktober 2008, 13:25:24 » |
|
Beste Mensen,
ik wacht eerst die brief wel af. Verwacht dat er dan al veel meer duidelijk zal zijn. Hoi MPeeters, Als je naar de ledenvergadering was geweest zoals er enkele leden hadden gedaan, dan had je het ook al kunnen weten en dan had je het zelf met eigen oren kunnen horen wat er besproken was. Nu moet je wachten op de brief .......................................  Groetjes Maureen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MPeeters
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 6 oktober 2008, 14:31:41 » |
|
dan had Koi2000 de uitnodiging wat eerder moeten versturen. Dan was het er vast wat drukker geweest.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Marcel
|
|
|
|
Jelle Bijker
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 8 oktober 2008, 11:56:38 » |
|
dan had Koi2000 de uitnodiging wat eerder moeten versturen. Dan was het er vast wat drukker geweest.
ik kan niet anders dan mij hier volledig bij aansluiten. ik wil niet zeggen dat het mij anders wel was gelukt om erbij te zijn... nu was het echter zeker onmogelijk het nog in te passen.
|
|
|
|
|
|
Groetn ut Grun
|
|
|
IMMI
"At Your Service"
Moderator
Kashira

Leeftijd: 34
alles komt goed
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 8 oktober 2008, 18:14:14 » |
|
schamelijk moet ik toegeven dat ik hem ingepast had, maar straalvergeten te gaan
te druk met druk zijn denk ik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maureen
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 9 oktober 2008, 13:15:24 » |
|
schamelijk moet ik toegeven dat ik hem ingepast had, maar straalvergeten te gaan
te druk met druk zijn denk ik
Ja je had het nog op het forum gezet dat je zou komen, heb je wel gemist  Maarja volgende keer............................ Groetjes Maureen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IMMI
"At Your Service"
Moderator
Kashira

Leeftijd: 34
alles komt goed
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 9 oktober 2008, 15:11:22 » |
|
ja zag het zaterdag op het forum, dat de vergadering geweest was was wel benieuwd, en had ook nog wat vragen maar helaas, moet ik maar op letten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arie
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 26 oktober 2008, 01:47:21 » |
|
Weet je wat ik mij wel eens afvraag  Wij ontvangen een prachtig koiblad. Maar hoeveel mensen werken er aan de koiwijzer gemiddeld  ? En hoeveel uren gaan er wel niet in zitten om het blad kant en klaar te maken voor verkoop  Bij deze nog even de complimenten voor jullie prachtig koiblad. gr Arie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barrykoi
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 26 oktober 2008, 08:28:36 » |
|
Op de laatste bladzijde staat naast de index wat info hierover. Hier zie je wie er allemaal mee hebben gewerkt aan het blad. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fredjekoi
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 26 oktober 2008, 09:43:20 » |
|
Ik heb hier sinds jaren, 2 stapels koibladen KOI2000 en NVN. Ze zijn allebei interessant en goed. Moet ik een keus maken, dan is het blad van KOI2000 inhoudelijk het beste.
Ga zo door, een TOP Koi magazine.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Made in NL
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 26 oktober 2008, 10:25:40 » |
|
ik denk dat ze beide op een andere manier uitblinken persoonlijk ik lees ze beide met plezier ps al loop ik wel wat achter met het nvn blad lezen liggen wel onder tafel maar geen tijd  )
|
|
|
|
|
|
PoWeRD By NeXuS
|
|
|
|