Gister even naar de dealer geweest en ik mocht als eerste van iedereen even achterom in zijn bakken kijken wat hij daar had zitten.
Ik had dus de eerste keus.
De vis die ik had uitgekozen pronk uit de bak en het was alsof hij vroeg "neem me mee"..(jullie kennen het gevoel vast en zeker ook)
In de bak zat een mix van Conias met Doits Go-Sanke, Goshiki, Gr Showa, Doits Chagoi (few), Doits Ochiba (few), size 11-13.
Ik snap dus ook eigenlijk wat dit beestje hierin te zoeken had. Misschien een foutje van Conias.
Er stonden nog geen prijzen bij de bakken, dus heeft de dealer het opgezocht en toen die met de prijs kwam dacht ik dat hij een foutje maakte. Zo goedkoop.....
Een tancho stond al heel lang op me verlang lijstje, maar ik vond ze altijd zo duur of de stip was schots en scheef..
Bij deze koi vind ik de stip zeer goed, de koi is nog wel klein dus er kan nog van alles gebeuren.
Ook het rode wangetje vond ik appart, al met al sprak deze koi me heel erg aan. Vandaar dat ik hem ook gekocht hebt.
En ik denk maar zo kleine koi's worden ook groot

, alleen duurt het wat langer.
De foto's zijn geen super kwaliteit maar binnekort maak ik wel goeie foto's met een echt camera. (nu met gsm).
De kweker is dus Conias. Lengte 13cm.

groetjes