ik heb maar weer eens tijd gemaakt om een kleine update te doen van de filterruimte.
de afgelopen paar weken ben ik mooi opgeschoten, de verwarming brand in de ruimte dit was ook echt wel nodig om het bouwvocht er uit te drijven. water is aangesloten, de stroom is groten deels klaar ik moet echter de besturing nog in elkaar knutselen voor de aansturing van de motors voor het trommelfilter .
heb onlangs nog een frequentie regelaar op de kop getikt ,om de motor in de toeren te regelen , dit werkt perfect maar helaas moet de schakelkast wel weer groter worden

, ik denk daarom dat ik maar twee kasten maak

de bak waar het trommelfilter in komt te staan is polyesterklaar als alles goed gaat dan gaan we hier aanstaande zaterdag mee beginnen ,ik krijg hulp van een oude rot in het vak die heeft geen gasmasker

nodig zegt hij, hij was al aardig resistend tegen de lucht die vrij komt met het smeren

waar nu de polyester heb opgeslagen meurt het al enorm en het zit nog verpakt ,dit beloofd weer wat daarom het volgende

kan ook handig zijn voor mijn vriendin als we weer eens lekker shoarma met extra knoflook hebben gegeten.
nog even een paar detail foto`s van de trommelbak

er zit nog steeds een nooddeur in, dit hele verhaal moet er uit gehaald worden als de trommel naar binnen toe moet.
word weer eens vervolgt