Vat het aub niet verkeerd op maar heb je toevallig afgestudeerd in waterbouw of iets met electronica/IT.
Nee, Ja/JA ;-)
Ik heb LTS Elektro gedaan, toen MBO Elektronica (aansturings techniek) en sinds 1999 ben ik werkzaam in de IT als Systems Architect, in de praktijk een combinatie van systeembeheer, software ontwerp, development, opzetten test straat (automatisch testen van ontwikkelde software waarmee minder kans op bug en voorkomt dat een bepaalde bug terug komt (regression)), acceptatie en oplevering bij klant. Optioneel doe ik ook nog onderhoud aan de systemen.
In de periode 1996-1999 ben ik werkzaam geweest als installatie technicus (Elektra, Gas, water, airco en CV). Sinds 2005 studeer ik aan de Open Universiteit (Rotterdam) de bachelor opleiding informatie. Naast formele opleiding ben ik ook in het bezit van tal van certificaten van Microsoft, Cisco, Juniper, Oracle, IBM, Novell, Sun en Zend (PHP).
In juni 2006 ben ik van Rotterdam Spangen (portiek woning) verhuisd naar het 'platte' Uden waar ik een huis met tuin heb. In de tuin bevond zich een voorgevormde vijver (max 60cm diep of zo) met 1 goudvis. In maart 2007 was ik stom verbaasd dat de goudvis de winter had overleeft (had dat beest nooit gevoerd of zo). In een krantje van Cranenbroek (agrarisch warenhuis) stond een zwembad en een 330L 3 kamer filter. Wat waterplanten erbij en zo begon ik vijvers steeds leuker te vinden. Ik ben toen heel erg veel gaan lezen over (koi)vijvers en filtratie. En in oktober 2007 ging de schop van de graafmachine de grond in en sinds nov. 2007 ben ik in het bezit van een 38m3 grote koivijver. Dus ik geef mijn geld nu uit aan Computers, Audio en Video, Auto en de koivijver. En nu is elke maand het verdiende geld op. Iets wat me de afgelopen 6 jaar niet meer is gelukt ;-)
Ik heb vanavond bij de Media markt een plasma scherm gehaald (Panasonic 37" - 94 cm). Omdat ik Essent nooit voor de kabel heb betaald heb ik sinds vorige maand geen TV signaal meer. Sindsdien download en bekijk ik alles via internet. Aangezien breedbeeld VGA converters erg duur zijn (de goedkoopste begint bij 999 euro) heb ik daarom maar een scherm met DVI aansluiting gekocht. Gisteren had ik al een KVM switch (schakelkastje waarmee je op 1 computer meedere combinaties van keyboard, muis en scherm kunt aansluiten. Dus ik start nu Media player, maximaliseer het scherm en vervolgens schakel ik naar het plasma scherm. Werkt fantastisch en het totale pakket koste mij nu slechts 799 euro.
Nou en dat is in het kort mijn levens verhaal. Ik ben bezig mij biografie te schrijven voor de 'even voorstellen' topic, maar deze wil ik graag voorzien van foto's. Dus nog 3 weekjes geduld mensen...