KOI 2000 - Koi Wijzer - Koi en Vijverdagen
21 november 2008, 14:32:41 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws: Er zijn wat mogelijkheden toegevoegd aan het forum, klik hier voor de aanpassingen.

Website   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ***Opening nieuwe locatie Van Keulen Koicentrum***  (gelezen 4996 keer)
Fred Stork
Redactie
Mekiki

Leeftijd: 48
Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 8 mei 2008, 22:40:51 »

Rokers naar buiten
Niet rokers lopen voor de gezelligheid vanzelf mee met  Zat en vol  BlahBlah BlahBlah BlahBlah

Op zo'n fantastische lentedag, kijk je als leading lady Henny nóg vriendelijker naar je sponsors als normaal  Headbang

Hoewel  ..... wat was hier het gespreksonderwerp van onze leading lady Henny met sponsor (BioGro) Alex  Geschokt

Laat maar .... de lentezon was ook hier weer sterker  Brede lach

Arie
Joppa

Leeftijd: 52
Mood:

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #31 Gepost op: 8 mei 2008, 22:51:51 »

Mooie reportage Fred

We hebben er weer een prachtige koizaak bij.
Zowel binnen als buiten.

Trouwens kun je die stille genieter niet verwijderen Huh??

gr Arie.

Fred Stork
Redactie
Mekiki

Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 8 mei 2008, 22:52:29 »

Zowel de NVN als KOI 2000 waren bij de opening vertegenwoordigd en dan maak je uiteraard gezellig een foto bij de posters van de komende shows van beider verenigingen. Hoewel ... waar was die van ons ? "Keeeees !!! haal onze poster even !!!"  

Even lief bij elkaar staan. Als jij onze poster vast houdt, dan maak ik wel de foto ... een, twee, ploep  Brede lach

Met dank aan Jacqueline (bruidje van Sofia) deze foto  Knipoog

De toonbank zag er fleurig uit met de flyers van beider shows in Hilvarenbeek en Arcen

« Laatste verandering: 8 mei 2008, 22:54:39 door Fred Stork » Gelogd
Fred Stork
Redactie
Mekiki

Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 8 mei 2008, 22:58:57 »

Mooie reportage Fred

We hebben er weer een prachtige koizaak bij.
Zowel binnen als buiten.

Trouwens kun je die stille genieter niet verwijderen Huh??

gr Arie.

Dank je Arie.

Stille genieter verwijderen ?.... aiii..... dat gaat niet meer na een paar minuten hé Smiley

Maar hoezo verwijderen .... herken jij hem ook ? .... best een aardige man hoor, dus laat hem maar staan  Brede lach
sofia
Kashira

Leeftijd: 33
Mood:

Ik heb niks beters te doen

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 8 mei 2008, 23:02:57 »

Mooie foto's Fred . Grijns
Henny van Groesen
Bestuur KOI 2000
Joppa

Mood:

Voorzitter

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 8 mei 2008, 23:17:33 »

Ja als Fred zo doorgaat wordt hij zeker de leading man naast mij in de koiwereld  Cheer  Cheer.

Mooie foto's Fred en een goed verhaal. Ja, waar Alex en ik het over hadden ...................Huh?Huh?Huh?Huh???!!!!!!!!!!! engel  engel  engel
« Laatste verandering: 8 mei 2008, 23:22:42 door Henny van Groesen » Gelogd
marjong
Zappa
**

Leeftijd: 49
Mood:

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #36 Gepost op: 9 mei 2008, 01:07:28 »

Mooie foto's Fred.

De shushi was populair.

Martin.
Fred Stork
Redactie
Mekiki

Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 9 mei 2008, 01:20:11 »

Dank je wel Martin,

De sushi was zeker populair. Ook bij mij.
Het is maar goed dat er niet meer fotografen liepen en een foto is gemaakt van elke keer dat ik er van snoepte  Grijns
Hmmmm..... ze waren heerlijk. Zoals alles er daar perfect uitzag, was ook dit weer perfect gekozen.

Groetjes Fred
cas
Kego
*

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 9 mei 2008, 01:31:25 »

Hallo Fred,

Geweldige leuke fotoreportage, met ’n zeer professioneel resultaat!
Je nieuwe fototoestel is werkelijk ’n wonder, maar ik besef , je moet ook nog wel op het juiste moment op het knoppie drukken. En daarvoor zeg ik Chapeau Fred! (het oog van de meester)

Dat je me knipte op ’n onbewaakt moment toen ik gierde van de honger onderschrijft dat oog nog eens. Wist je trouwens dat men zegt dat, sinds ik als Mr.Takazumi door het leven ga, ik behoorlijk gegroeid ben en ook een veel gezonder kleurtje gekregen heb? Ik ga er dus voorlopig nog even mee door.

Overigens was die foto met Henny en ik wel wat moeilijk uit te leggen thuis. Ik heb maar gezegd dat het allemaal voor de P.R. was. (haha!)

En ja, waar Henny en Fred over spraken?
Over de Yugen bacteriën van Prof. John Stanford (zie foto) of over 123 wie zal het zeggen?

De eerste kweekresultaten in Japan met Yugen zijn overigens zéér veelbelovend, maar daarover later nog maar eens. (Jos Aben van A&C vijvers kan dat trouwens veel beter uitleggen dan ik.

In elk geval; het was weer reuze gezellig met jullie en we hebben er bovendien als koihobbyist een indrukwekkend koicentrum bij gekregen zoals ik in Europa nog nergens ben tegengekomen!

Tot ziens in de Beeksebergen. Het beloofd weer ’n geweldige Koishow te worden.
Fred Stork
Redactie
Mekiki

Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 9 mei 2008, 02:20:15 »

Hallo Cas,

Er is geen "bloossmiley" te plaatsen, maar ik ben zeer vereerd met je lovende reactie. Thanks. 

Ik zag je in een ooghoek snel even snoepen terwijl jij je onbespied waande en kon de verleiding niet weerstaan om de lens van grote afstand te richten, snel in te zoomen en ploep .... het was voor eeuwig vastgelegd Grijns. Maar nu snap ik dan eindelijk die onverklaarbare plotselinge groei van jou en de jeugdige kwaliteit van je gezond gekleurde huid. Wanneer komen de eerste Takazumi receptenboeken op de markt, want ik mag toch wel hopen dat je deze bijzondere ontwikkeling van je body niet exclusief voor jezelf wilt houden  Grijns 

Vernietigende apparaten zijn het, fotocamera's. Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je uitleg thuis zeer plausibel klonk en geheel conform de realiteit zonder enige twijfel is geaccepteerd. Blij Ja Knikken Tsja ... het leven van een sponsor gaat nou eenmaal niet altijd over rozen. De foto's bewijzen maar weer dat het soms werkelijk afzien is. Ook Alex had weer een zware dag door onze aanwezigheid.  Zat  Brede lach

Er aan gewend en erop gefocussed om altijd alles om me heen bij te houden, weet ik wel waar Alex en Henny het over hadden. Vooral mijn voorzitter hou ik natuurlijk scherp in het vizier Brede lach. Maar ..... ik houd me standaard aan de gulden regel: "Horen, zien en zwijgen" dus, "my lips are sealed". Knipoog

Als het artikel van Jos Aben tijdig gereed en bij Dennis is, verschijnt het in de komende Koi Wijzer. Ik ben er heel nieuwsgierig naar en denk dat velen er naar uitkijken. 

Zoals altijd was het inderdaad weer enorm gezellig en je opmerking over dit koicentrum kan ik alleen maar onderstrepen.

Hey trouwens .... van harte proficiat met je allereerste posting op ons forum na bijna een jaar lidmaatschap. Zat

Tot de Beekse Bergen  Smiley

Groetjes Fred
« Laatste verandering: 9 mei 2008, 02:32:18 door Fred Stork » Gelogd
Fred Stork
Redactie
Mekiki

Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #40 Gepost op: 9 mei 2008, 02:51:15 »

Vooruit dan maar Cas.

Een exclusieve extra toegift als cadeau voor je eerste posting  Brede lach
Uiteraard verwacht ik nu dan ook vaker je BlahBlah BlahBlah BlahBlah hier  Knipoog

Groetjes Fred  Knipoog
« Laatste verandering: 9 mei 2008, 02:56:20 door Fred Stork » Gelogd
Henny van Groesen
Bestuur KOI 2000
Joppa

Mood:

Voorzitter

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 9 mei 2008, 15:38:59 »

Tja Cas waarover spraken Alex en ik Huh? Het was niet over Takazumi en ook niet over 1-2-3 maar het was over ...................  Rollende ogen  Rollende ogen  Rollende ogen  Rollende ogen engel  engel  engel.

Zoals je op de foto kunt zien was het een zeer bevredigend gesprek  Grijns Hug

Maureen
Kashira

Leeftijd: 47
Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #42 Gepost op: 14 mei 2008, 01:29:23 »

Hoi Fred,

Zo te zien was het en hele gezellige dag geweest met veel  BlahBlah BlahBlah BlahBlah en veel  Brede lach Brede lach Brede lach

Je hebt hele leuke en mooie foto's gemaakt, ik ben trots op je,  Blij Ja Knikken Blij Ja Knikken Blij Ja Knikken

Jammer dat ik er niet bij kon zijn.  Knipoog  Knipoog Knipoog

Groetjes Maureen
ochi
Kashira

Leeftijd: 50
Mood:

Wat je met liefde doet, gaat altijd goed!

Bekijk profiel
« Antwoord #43 Gepost op: 14 mei 2008, 01:52:24 »

Hoi Fred,

Zo te zien was het en hele gezellige dag geweest met veel  BlahBlah BlahBlah BlahBlah en veel  Brede lach Brede lach Brede lach

Je hebt hele leuke en mooie foto's gemaakt, ik ben trots op je,  Blij Ja Knikken Blij Ja Knikken Blij Ja Knikken

Groetjes Maureen

Das nou het rotte aan WE-werk hè Maureen, 't is al moeilijk met één WE-plichtige, wat moet het dan zijn met twee?! En meestal niet samenvallend! Grrrr Kan goed geloven dat de tijd die jullie samen doorbrengen, echte KWALI-TIJD moet zijn! Knipoog

Groetjes, Marc.
Maureen
Kashira

Leeftijd: 47
Mood:

Bekijk profiel
« Antwoord #44 Gepost op: 14 mei 2008, 02:01:39 »

Hoi Fred,

Groetjes Maureen

Das nou het rotte aan WE-werk hè Maureen, 't is al moeilijk met één WE-plichtige, wat moet het dan zijn met twee?! En meestal niet samenvallend! Grrrr Kan goed geloven dat de tijd die jullie samen doorbrengen, echte KWALI-TIJD moet zijn! Knipoog
Groetjes, Marc.

DANKJE DANKJE DANKJE MARC,

JIJ BEGRIJPT HET HEEL GOED HET IS ALTIJD EEN GROTE PUZZEL VAN EEN ROOSTER  Huh? Huh? Huh?

Groetjes Maureen

Pagina's: 1 2 [3] 4   Omhoog
  Print  

Ga naar: