Hallo Cas,
Er is geen "bloossmiley" te plaatsen, maar ik ben zeer vereerd met je lovende reactie. Thanks.
Ik zag je in een ooghoek snel even snoepen terwijl jij je onbespied waande en kon de verleiding niet weerstaan om de lens van grote afstand te richten, snel in te zoomen en ploep .... het was voor eeuwig vastgelegd

. Maar nu snap ik dan eindelijk die onverklaarbare plotselinge groei van jou en de jeugdige kwaliteit van je gezond gekleurde huid. Wanneer komen de eerste Takazumi receptenboeken op de markt, want ik mag toch wel hopen dat je deze bijzondere ontwikkeling van je body niet exclusief voor jezelf wilt houden
Vernietigende apparaten zijn het, fotocamera's. Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je uitleg thuis zeer plausibel klonk en geheel conform de realiteit zonder enige twijfel is geaccepteerd.

Tsja ... het leven van een sponsor gaat nou eenmaal niet altijd over rozen. De foto's bewijzen maar weer dat het soms werkelijk afzien is. Ook Alex had weer een zware dag door onze aanwezigheid.

Er aan gewend en erop gefocussed om altijd alles om me heen bij te houden, weet ik wel waar Alex en Henny het over hadden. Vooral mijn voorzitter hou ik natuurlijk scherp in het vizier

. Maar ..... ik houd me standaard aan de gulden regel: "Horen, zien en zwijgen" dus, "my lips are sealed".
Als het artikel van Jos Aben tijdig gereed en bij Dennis is, verschijnt het in de komende Koi Wijzer. Ik ben er heel nieuwsgierig naar en denk dat velen er naar uitkijken.
Zoals altijd was het inderdaad weer enorm gezellig en je opmerking over dit koicentrum kan ik alleen maar onderstrepen.
Hey trouwens .... van harte proficiat met je allereerste posting op ons forum na bijna een jaar lidmaatschap.

Tot de Beekse Bergen

Groetjes Fred